კოტლერის თანამედროვე მარკეტინგის საფუძვლები

KOTLER`S ESSENTIALS OF MODERN MARKETING

თანამედროვე მარკეტინგის საფუძვლები

ქართული გამოცემა

„თანამედროვე მარკეტინგის საფუძვლების" (Essentials of Modern Marketing (EOMM)) სახელმძღვანელოების სერია Kotler Impact-ის გლობალური მასშტაბის პროექტია, რომელიც 50-მდე ქვეყანაში გამოიცემა. ყოველი გამოცემა ადგილობრივი კომპანიების წარმატებულ მოდელებს ქეისურად შეისწავლის და აანალიზებს. სხვადასხვა ლოკალურ გამოცემებში ისეთი კომპანიების ქეისებია წარმოდგენილი, როგორიცაა Lamborghini, Google, Porsche, Heineken, Ferrari, Danone, Meta Oracle, Accenture და ა.შ.

Kotler Impact მარკეტინგის მამად წოდებული, დოქტორი ფილიპ კოტლერის ორგანიზაციაა. დოქტორი კოტლერის ხედვით, ეკონომიკური წინსვლისა და გლობალური გარემოს გაუმჯობესების მიღწევა განათლებით, ტრენინგებითა და ჰოლისტური მიდგომებით არის შესაძლებელი. სახელმძღვანელოც სწორედ ამ პრინციპების გავრცელებაზეა დაფუძნებული.

პირველი ქართული გამოცემის პროექტი AWE კონსალტინგის, რეგიონში Kotler Impact-ის ოფიციალური წარმომადგენლის ხელშეწყობითა და ბიზნესლიტერატურის მიმართულებით წამყვანი გამომცემლის „ლურჯ ოკეანესთან" პარტნიორობით ხორციელდება. სახელმძღვანელო უნივერსიტეტების სასწავლო გეგმაშიც იქნება შეტანილი და ქართველ სტუდენტებს ადგილობრივი ბიზნესქეისებს შესწავლის უნიკალურ შესაძლებლობას მისცემს.

„თანამედროვე მარკეტინგის საფუძვლების“ პირველი ქართული გამოცემა ღირებული რესურსი იქნება ქართული ბიზნესისათვის განვლილი გზის შეჯამებისა და გამოცდილების გაზიარების კუთხით. სახელმძღვანელოს ასევე აქვს პოტენციალი, გააძლიეროს ქვეყნის რეპუტაცია და დაეხმაროს მას იქცეს ინოვაციებისა და მეწარმეობის კერად. გარდა ამისა, პროექტის მასშტაბისა და მნიშვნელობის გათვალისწინებით, მას შეუძლია საქართველოს უცხოური ინვესტიციების მოზიდვაშიც დაეხმაროს.

მპროექტში უკვე ჩართული კომპანიების სია ძალიან საინტერესოა და სხვადასხვა ინდუსტრიებში, ქვეყნის ისეთ წამყვან მოთამაშეებს აერთიანებს, როგორებიცაა: Bank of Georgia, TBC, Socar, Cavea+, ქართულ-ამერიკული უნივერსიტეტი, PSP, Entrepreneur საქართველო. თუმცა, მსხვილი კომპანიების გარდა, არანაკლებ საინტერესოა მცირე და საშუალო ზომის კომპანიები, რომლებიც დღეს ქართული ბიზნესის ახალ ისტორიას წერენ: Veli Store, ენთები, Leo ინსტიტუტი, ქართულ-ამერიკული სკოლა პროგრესი.

ქეისებზე კომპანიების წარმომადგენლების გარდა კავკასიის უნივერსიტეტის კავკასიის ბიზნესის სკოლის პროფესორები იმუშავებენ. წიგნის ინგლისურენოვანი ვერსია Kotler Impact-ის არხებით მსოფლიოს 50-ზე მეტ ქვეყანაში გაიყიდება. ქართულად კი სახელმძღვანელოს „ლურჯი ოკეანე“ გამოსცემს.

არანაკლებ მნიშვნელოვანია, რომ გამორჩეული ბიზნეს ქეისების მქონე კომპანიები World Marketing Summit 2024-ზე, მარკეტინგის მიმართულებით მსოფლიოში ყველაზე მნიშვნელოვან ბიზნესმოვლენაზე სპიკერის რანგში წარსდგებიან, მსოფლიოს წამყვანი პროფესიონალების, სამეცნიერო და სამთავრობო სივრცეების წარმომადგენლებთან ერთად.

ESSENTIALS OF MODERN MARKETING

GEORGIAN EDITION

The Essentials of Modern Marketing (EOMM) is a global project implemented by Kotler Impact, focusing on local editions for over 50 countries. Each edition showcases the success stories of local companies and highlights renowned brands such as Danone, Oracle, Lamborghini, Google, Porsche, Heineken, Ferrari, Accenture, and more. These stories demonstrate the exceptional results achieved through visionary marketing strategies.

Kotler Impact, founded by Dr. Philip Kotler, the Father of Modern Marketing and renowned expert on strategic marketing, spearheads this initiative along with other enterprising endeavors. As a strategic marketing community, Kotler Impact aims to facilitate sustainable global development through education, training, and holistic measures.

The inaugural Georgian edition of EOMM is being implemented by AWE Consulting, the official and exclusive representative of Kotler Impact in the region, in partnership with Blue Ocean, the sole Georgian publisher of business books. This important publication will be integrated into the curriculum of leading Georgian universities, enabling students to gain insights from Georgian business cases.

The Essentials of Modern Marketing will serve as a valuable resource for Georgian businesses, capturing their experiences and providing a platform for knowledge-sharing. Furthermore, this influential textbook has the potential to enhance the country's reputation, positioning it as a hub for entrepreneurship and innovation. Its impact doesn't stop at the domestic level; EOMM can also make Georgia more appealing for foreign direct investments.

The project has already garnered participation from major players across industries, including Bank of Georgia, TBC, Socar, Cavea+, Georgian-American University, PSP, Entrepreneur Georgia, and a range of startups and mid-sized companies. These organizations, such as Veli Store, AcountAnts, Leo Institute, and Georgian-American School Progress, are shaping the new narrative of Georgian business.

The cases presented in EOMM will undergo editing by professors from the Caucasus Business School at Caucasus University. In addition to the Georgian translation published by Blue Ocean, Kotler Impact will release an English edition distributed worldwide in more than 50 countries.

Moreover, companies with outstanding case studies will be invited as speakers to the World Marketing Summit 2024. This prestigious business event gathers top professionals, government representatives, and academia from around the world, providing a platform for knowledge exchange and collaboration.

This project signifies a significant step forward in showcasing the achievements and potential of Georgian businesses on a global scale, making a lasting impact on the marketing and entrepreneurial landscape.

ფორმა

კომპანიის სახელწოდება / Company Name

საკონტაქტო პირი / Contact Person

საკონტაქტო ნომერი / Contact Number

საკონტაქტო მეილი / Contact E-mail